به گزارش خبرنگار دولت ایلنا٬ حسن روحانی در بیست‌ودومین سفر استانی خود به استان مازندران گفت: مردم ایران در قانون اساسی دموکراسی را به تصویب رساندند و این مردم اراده و نظرشان از روز اول تعامل قدرتمند و نرمش قهرمانانه بود.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه صحبت‌های رهبری باید فصل‌الخطاب قرار گیرد گفت: نباید برجام بین مردم فاصله بیندازد و اشکالی ندارد که برخی نظر دیگری دارند اما اکثریت مردم راه را مشخص خواهد کرد و اقلیت نیز به حقوق اقلیت خود خواهند رسید.

روحانی تصریح کرد: ما حق نداریم از جیب مردم شعار بدهیم٬ هر کس می‌خواهد شعار بدهد از جیب خود خرج کند٬ نه از جیب فقرا و محرومان. ما تمام حقوقمان را در این مذاکرات گرفتیم و من در فرصت‌های بعدی حتما همه مسائل را توضیح خواهم داد. بعضی از سخنان را نشنیده بگیرید چرا که به موقع به آن جواب داده می‌شود شما ببینید چه کسانی هستند که از رفع تحریم‌ها ناراحت می‌شوند والله از تحریم‌ها ما ضرر می‌کنیم و شما هم متضرر می‌شوید. ناراحت نباشید٬ دکان شما کساد نمی‌شود. نگران نباشید اساس ما در این مذاکرات رفاه مردم بود اساس ما در مذاکرات این بود که رونق علم را به کشور بیاوریم. من از شما متشکرم و اگر شما به من علاقه دارید به یک خادم کوچک و یک سرباز این ملت ابراز علاقه می‌کنید٬ همه ما به ایران افتخار می‌کنیم و همه می‌خواهیم رشد و توسعه این کشور محقق شود.

وی افزود: ما به دنبال مذاکرات هستیم، دنبال سرمایه‌گذاری در این کشور هستیم همین امروز صد‌ها شرکت‌ بین‌المللی و صد‌ها سرمایه‌گذار در تهران و شهرستان‌ها مهمان ما هستند ما بعد از توافق با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب هم سرمایه‌گذاری را جذب خواهیم کرد و هم تکنولوژی پیشرفته را.

نظر شما