رئیس کل دادگستری استان تهران:باید با مسببان حادثه سفارت عربستان برخورد قاطع شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پزشکی قانونی استان تهران غلامحسین اسماعیلی این مطلب در ششمین نشست شورای قضائی استان تهران عنوان کرد و افزود: در محکومیت این حادثه شکی نیست.
رئیس شورای قضائی استان تهران در رابطه با انتخابات پیش رو نیز، مشارکت گسترده مردم در انتخابات را پشتوانه بزرگی برای نظام دانست و تاکید کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عالی ترین نماد مردم سالاری دینی به شمار می آید.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: انتخابات برگزار شده در بعد از پیروزی انقلاب نیز موید همین مطلب است و همه ما به آن افتخار می کنیم.
وی گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه ما در سایه رهنمودهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب با حضور پرشکوه و گسترده خود در انتخابات پیش رو، بار دیگر موجب اعتلای هرچه بیشتر نظام و کشور شوند و توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب سازند.
وی به سفر آتی رئیس قوه قضائیه به دادگستری استان تهران اشاره و تاکید کرد: آمار عملکرد، مشکلات، طرح ها و نیازمندی های مطروحه به اینجانب ارائه شود تا مراتب به صورت کامل به ریاست قوه قضائیه منعکس شود.
بر اساس این گزارش در این نشست برخی از اعضای شورا قضائی استان تهران به بیان اخبار مهم حوزه کاری خود پرداختند و مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران نیز به بیان برخی از مشکلات نظیر کمبود شدید اعتبارات و نیروی انسانی متخصص پرداخت .
همچنین در این نشست از تلاش های مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران و معاون قضائی دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران(ویژه قتل) در جهت شناسائی، تشخیص هویت و تعیین تکلیف قربانیان مظلوم فاجعه منا تجلیل شد.

نظر شما