«مخاطب مورد نظر در دسترس نيست»؛ زماني كه شماره عضو فراكسيون رهروان ولايت مجلس را مي‌گيريم با اين پيام مواجه مي‌شویم و اين احتمال به يقين نزديك‌تر است كه او براي پاسخ ندادن درباره جزييات آنچه به نقل از او منتشر شده است، فعلا پاسخگوي تماس‌ها نيست. غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي ديروز در نامه‌نيوز مدعي شده بود «تا اينجاي كار ۱۴مسئول از دولت قبل در زندان هستند و اين نشان مي‌دهد دولت قبل داراي مشكلاتي بوده و در آن نيز بحثي نيست».

به هر حال بر كسي پوشيده نيست كه تعدادي از دولتمردان دهم رنگ زندان را پس از پايان عمر آن دولت ديده‌اند و اكنون محمدرضا رحيمي و حميدرضا بقايي هنوز در زندان و بازداشت هستند اما اينكه ساير دولتمردان چه كساني هستند هنوز پاسخي دريافت نشده است.

اين نماينده ديروز همچنين عنوان كرد كه اتهام زنجاني به وزيرنفت نابخردانه و سياسي است و براساس مشاوره‌هايي است كه به وي داده مي‌شود. جعفرزاده گفت: متاسفانه يك جنبه پوششي و حمايتي از بابك زنجاني از طرف مسئولان و دولتمردان قبلي انجام مي‌شود و اين حمايت، با نفوذي است كه اين افراد دارند و اين نفوذها ممكن است در تمامي دستگاه‌ها وجود داشته باشد. وي اظهار کرد: در واقع آنها احساس مي‌كنند محكوم شدن بابك زنجاني محكوم شدن دولت قبل است و مي‌خواهند توپ تخلفات را از دولت قبل به زمين دولت يازدهم بیندازند.

منبع:آرمان امروز 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما