وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:پرونده هفته نامه یا لثارات دوشنبه هفته آینده در هیات نظارت بر مطبوعات بررسی می شود .

علی جنتی دوشنبه شب در ورود به بندرعباس در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره این موضوع افزود:این نشریه پیش از این سه بار تخلف داشته و تذکر گرفته و قرار بود در صورت تکرار تخلف، لغو امتیاز شود.
هفته‌نامه یالثارات در مطلبی که دوم دی‌ماه منتشر شد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده را فمینیست و طرفدار به رسمیت شناختن روسپیگری زنان خواند.

ارگان انصار حزب‌الله حسن روحانی را دارای دیدگاه‌های لیبرالی خوانده و او و شهیندخت مولاوردی را متهم می‌کند که به برخورد با زنان لاابالی و بی‌حیا و حجاب اعتقاد ندارند.

مولاوردی روز یک‌شنبه، ششم دی‌ماه با انتشار یادداشتی ضمن اشاره به حمله‌های قبلی این نشریه به خود نوشت: «این بار قلم را به الفاظ شنیعی آلوده کرده‌اند که حتی در تاریخ روزنامه‌نگاری قبل از انقلاب هم بی‌سابقه است، لذا بر آن شدم برای ثبت در تاریخ نکاتی را متذکر شوموی افزود: لیبرال خواندن حسن روحانی و توهین‌های شنیع به او در روزهایی که زنان برای داوطلبی در دو انتخابات پیش رو ثبت‌نام می‌کردند حامل این پیام است که مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان هزینه‌هایی سنگینی به همراه دارد.

مطابق این نوشته، مطلب یالثارات ظاهرا در پاسخ به دیدگاه رئیس‌جمهور درباره منحصر نکردن امر به معروف و نهی از منکر به تار موی زنان و دختران و مصاحبه سال گذشته مولاوردی در زمینه عدم اعتقاد دولت به برخورد سلبی با بدحجابی و در مرحله آخر بودن اینگونه برخوردها و با ادعای دفاع از امر به معروف و نهی از منکر نوشته شده است.

مولاوردی خاطر نشان کرد که انصار حزب‌الله گمان می‌برند با این نحوه دفاع از حجاب و امر به معروف جوانان نسل جدید به سمت دین و ایمان گرایش پیدا می‌کنند، در حالی که با این دفاع بد که به مراتب بدتر از حمله است با دست خودشان بندگان خدا را فوج فوج از دین خدا خارج می‌کنند.

نظر شما