گروه تروریستی تکفیری داعش بیانیه ای تصویری صادر، به طور صریح حزب الله ، دولت و مسیحیان لبنان و « سعدالحریری» رئیس حزب جریان المستقبل را تهدید کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، این بیانیه تصویری داعش را که به طورهمزمان لبنانی ها را تهدید و نصیحت می کند دو عنصر لبنانی این گروه تروریستی تکفیری که چهره خود را مخفی نکرده اند، قرائت کردند.
در این بیانیه تصویری که «دفتر اطلاع رسانی ولایت الرقه» آن را تحت عنوان« ای نوادگان صحابه در لبنان» منتشر کرده است، تروریست ها چندین پیام داده اند.
براساس این گزارش، نخستین پیام تروریست ها به « اهل سنت لبنان و دعوت آنها به انقلاب» است و یکی از دو عنصر لبنانی داعش خطاب به اهل سنت لبنان گفت: شما را به بیعت با خلیفه ابراهیم البغدادی فرامی خوانیم.
در این بیانیه تصویری ضمن حمله به حزب الله لبنان آمده است: نظام سوریه با همدستی عرب ها و صلیبی ها، لبنان را اشغال کرده بود.
در بخشی از این بیانیه، سعدالحریری درملاقات با یکی از مقامات آمریکائی نشان داده و همزمان گفته می شود: میلیون ها دلار برای خرید سلاح پرداخت می شود که هیچ هدفی به جز کشتن اهل سنت ندارد.
در بخش دیگری، تصاویر« نهاد المشنوق» وزیر کشور،« تمام سلام» نخست وزیر و « نبیه بری» رئیس مجلس لبنان تحت عنوان « طاغوت های دولت لبنان» نمایش داده می شود و یکی از دو عنصر لبنانی داعش می گوید: هرگز نمی توانید جلوی حمله «دولت اسلامی» به سوی خود را بگیرید.
داعش سومین پیام تهدید آمیز خود را متوجه مسیحیان لبنان کرده و آورده است: از صلیبی ها می خواهیم که تسلیم خداوند شده و به پیامبرش ( حضرت محمد(ص)) ایمان بیاورند تا خونشان پاک شود وگرنه باید جزیه پرداخت کنند و بدانند که نمی توانند جلوی « دولت اسلامی» را بگیرند.
در این بیانیه که در قالب فیلم یازده دقیقه ای و با استفاده از روش های پیشرفته تهیه و منتشر شده، خطاب به لبنانی ها آمده است: بدانید حاکمان شما، طاغوت ها و اذناب طاغوت ها هستند.
همزمان با آن تصویر« میشل سلیمان» رئیس جمهور سابق لبنان در کنار « باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نشان داده می شود.

نظر شما